2500,- Kč
Zkušení lektoři
Skripta a certifikát
Olympijské vzpírání - level 3
garant: Mgr. František Vostal

Vzpírání je olympijská disciplína, se kterou se stále více setkáváme v našich fitness clubech a fitness centrech. Pojďme se společně naučit správné technické provedení či vylepšit stávající techniku.

Přicházíme s unikátní možností se věnovat problematice vzpírání do hloubky. Olympijské vzpírání je rozděleno na tři úrovně (levely). Pro začátečníky doporučujeme absolvovat všechyn tři levely, pro zkušené vzpěrače je pak nasnadě vybrat si pouze takový level, který odpovídá přesně tomu, co potřebujete pro svoji vzpěračskou či trenérskou praxi.

V případě zakoupení všech tří levelů Olympijského vzpírání pro vás máme zvýhodněnou cenu 5 500 Kč za celek. Máte-li o tuto nabídku zájem, kontaktujte nás e-mailem: urbankova@fitnessinstitut.cz


Level 3 se zabývá plánováním a programmingem vzpěračského tréninku. Naplánuj si přípravu na vzpěračské závody nebo na dosažení nových maximálek tak, aby to mělo hlavu i patu.

CO JE OBSAHEM 

Základy Programingu
  • Principy silového tréninku
  • Ø  Periodizace 

 Roční tréninkový cyklus

  • Makrocyklus –> Mezocyklus ->Mikrocyklus

 Makrocyklus

  • Nastavení styčných bodů ročního tréninkového cyklu
  • Tréninkové období (objemové, přípravné, závodní)

 Mezocyklus

  • Periodizační modely – druhy periodizací
  • Délka tréninkového bloku
  • Progrese tréninkového bloku 

 Microcyklus

  • Proměnné v silovém tréninku (frekvence – ukázka týdenního rozvrhu tréninků; intenzita – absolutní/relativní, rozložení intenzity v týdnu; objem – počet cviků/počet sérií za tr.j./série*opakování/tonáž?)
  • Vztahy mezi proměnnými 
  • Organizace cviků do tréninkového týdne (soutěžní a pomocné cviky 48-72h; doplňkové cviky 24-48h; obecné cviky 6-12h)
  • Seskupení cviků do tréninkové jednotky a týdne 
  • Metody silového tréninku
  • Kontrakční módy
  • Opakovací schémata
  • Progresivní přetížení pro hlavní a doplňkové cviky
  • Klasifikace cviků
  • Tréninkové splity dle počtu tréninkových dní

 Peaking for competition

  • Fitness-fatigue model
  • Druhy tapering/peaking metod před soutěží

 Další střípky do skládačky:

  • Ukazatele námahy (%RM, RPE, RIR, VBT)
  • Individuální silné a slabé stránky

 Praktická ukázka programmingu ročního tréninkového cyklu 

LEKTOREM DNE JE...

... Mgr. František Vostal, silově-kondiční trenér. Specializuje se na silové a kondiční tréninky, vzpěračské tréninky a pohybovou nápravu pro sportovce. Klade důraz na individualitu, funkční přístup, techniku a mechaniku pohybu.

KOHO RÁDI UVIDÍME

Level 3 je vytvořen pro atlety, kteří mají znalosti z kurzu Olympijské vzpírání - level 1 a 2. Dále jsou vítáni také zkušení cvičenci, trenéři či nadšenci do vzpírání a crossfitu, kteří se sami chtějí naučit psát si trénink, chápat problematikku programmingu a periodizaci přímo u vzpírání. 

NEPŘEHLÉDNĚTE

Místo konání: 

  • BRNO - CrossFit NewPark, Heršpická 6
  • PRAHA - VT Gym, Mladoboleslavská 347, Praha-Kbely - budova č. 1, vchod č. 2, suterén

Čas konání: 

  • BRNO - 9.00-16.00 hod., během semináře je obědová pauza
  • PRAHA - 10.00-17.00 hod., během semináře je obědová pauza 

Kapacita: 15 osob

S sebou doporučujeme pohodlné oblečení, ve kterém se budete moci volně pohybovat/cvičit, indoorovou sportovní obuv, něco na psaní. Drobné občerstvení je možné zakoupit přímo na recepci fitness center.

DŮLEŽITÉ: Seminář bude otevřen při naplnění minimální kapacity 6 účastníků. Změna místa konání vyhrazena. Podrobné informace obdržíte e-mailem týden před konáním semináře. 


JAK TO U NÁS VYPADÁ

Fotografie z již proběhlých kurzů najdete zde.

 

Rezervace do kurzu

Kurz nemá vypsán žádný termín.

Pokud máte zájem o tento kurz, napište nám pro předrezevaci na info@fitnessinstitut.cz.