1500,- Kč
Kvalifikovaný lektor
Speciální seminář v přírodě
Zásobník cviků bez pomůcek
OUTDOOR - Posilování s vlastní vahou
garant: Bc. Petr Mutinský

Kalisthenika složené ze slov kálos (krása) a sthénos (síla) je umění cvičit kdekoli a kdykoli, pouze s vahou vlastního těla. Mnoho lidí však kalistheniku vnímá pouze jako základní rozvoj, který by měl předcházet posilování a který se skládá pouze z lehkých cviků, kde jediným způsobem, jak je ztížit, je dělat desítky opakování nebo dělat cviky dynamičtěji. Přesto se ale najde velké množství i pokročilých cvičenců a trenérů, kteří ani technicky neumí správné shyby, kliky či dřepy na jedné noze. Kalisthenika je ale mnohem více, náročnost se dá neustále zvyšovat a při správném použití dokonce tréninku s váhami nadřazená, silově i hypertrofně. Nezapomeňme, že kalisthenika není jen o vrchní polovině těla, ale týká se těla jako celku.

CO JE OBSAHEM

Základem kurzu je rozdělení cviků do základních kategorií, pochopení principů a aplikování kalistheniky do své praxe nebo do praxe svých klientů.

KOHO RÁDI UVIDÍME

Trenéry a instruktory všech sportovních odvětví, kteří potřebují více prohloubit základní znalosti o posilování s vlastní vahou - kalisthenice. Vítání jsou ale také laici, kteří se s kalisthenikou teprve seznamují. Seminář bude vedený tak, aby jak laická veřejnost, tak kondiční cvičenci viděli a pochopili důležitost a principy posilování s vlastní vahou a mohli na svou praxi nahlížet z nového úhlu pohledu a trénovat tak s větší mírou svobody a flexibility za jakékoli situace.

LEKTOREM DNE JE...

... Petr Mutinský, trenér kalistheniky, fitness, atletiky a lektor Vinyasa jógy a QiGongu, který působí jako odborník na pohybové aktivity a zdravý životní styl. Díky studiu oboru psychologie a působení jako lifestylový kouč a re|designer dává důraz na psychiku a propojení mysli s tělem.

OSNOVA SEMINÁŘE

1. Teoretická část

  • zásady zdravého posilování
  • nejčastější chyby v kalisthenice
  • rozdělení cviků dle funkčnosti
  • rozdíl mezi kalisthenikou, street workoutem, weighted kalisthenikou a silovou gymnastikou
  • význam mobility, stability a flexibility v tréninku
  • nejaktuálnější efektivní tréninkové metody
  • řešení nejčastějších svalových dysbalancí a technických chyb svých i klientů
  • jak dosáhnout efektivního progresivního zatížení pomocí posilování s vlastní vahou
2. Praktická část 
  • dech a zapojení HSSP
  • jaké jsou základní cviky z hlediska efektivity a přenosu do dalších cviků
  • vysvětlení techniky a následná korektura cviků
  • nácvik sestavení tréninku kalistheniky

NEPŘEHLÉDNĚTE

Místo konání: 

  • BRNO - Workoutové hřiště, Björnsonovy sady

Čas konání: 

  • BRNO - 9.00-16.00 hod., během semináře je obědová pauza 

Kapacita: 12 osob

Seminář je praktický, doporučujeme si vzít sportovní oblečení a outdoor obuv. Vhodné je také něco teplejšího na sebe, případně oblečení na výměnu.

DŮLEŽITÉ: Seminář bude otevřen při naplnění minimální kapacity 6 účastníků. Změna místa konání vyhrazena. Podrobné informace obdržíte e-mailem týden před konáním semináře. 

CO VÁS MŮŽE DÁLE ZAJÍMAT

V případě, že se jedná o váš první kurz posilování s vlastní vahou, pak doporučujeme rozšířit znalosti o široké základy kurzu Indoor posilování s vlastní vahou, kde se primárně věnujeme pouze kalisthenice s vlastní vahou a za použití bradel, hrazd a odporových gum.


Rezervace do kurzu

Kurz nemá vypsán žádný termín.

Pokud máte zájem o tento kurz, napište nám pro předrezevaci na info@fitnessinstitut.cz.